De wachtkamer in het ziekenhuis is cool!

De kinderafdeling van AZ Sint-Dimpna in Geel werd ingericht met uitdrukkelijk oog voor de jonge patiëntjes. De saaie ziekenhuismuren maakten plaats voor tal van leuke spelletjes die op ooghoogte aan de muur bevestigd zijn: telramen, kleurrijke knopjes, puzzels…

Geen verveelde en rusteloze kinderen meer in de wachtkamer van de kinderafdeling, maar ook op andere plaatsen waar ze soms moeten wachten op de dokter, zoals op pediatrie, heelkunde, ORL, in de pediatrische box op spoed en op RX. Terwijl de kids zich amuseren weerklinkt er muziek van Kapitein Winokio over dokters, pilletjes en de hartslag.

De muurspelletjes kwamen er met de financiële steun van Okra en een donatie van 1.500 euro van Tractor Kerstrun.

→ Meer info : hier