Infor-Mêle

Brochures, leaflets, boeken, spelletjes, volgmappen, affiches, films, dvd’s, interactieve websites, fiches, speelgoed, knuffels, handpoppen… Een massa materiaal, gemaakt door ziekenhuisteams, dat bekendheid verdient bij de zorgverstrekkers die hun communicatietools willen uitbouwen of uitbreiden.

Het InforMèle–netwerk werd opgericht in 2012 en bestaat uit zorgverstrekkers van verschillende Belgische ziekenhuizen, die denkwerk verrichten over de communicatiemiddelen met de patiënt en zijn familie.

Dit is de catalogus!
(Om online of ter plaatse te raadplegen in de brudoc-bibliotheek)

Deze collectie kan geraadpleegd worden in de meer omvangrijke catalogus van Brudoc.be. U hoeft enkel te klikken op de module Infor-Mêle (Hospichild) om de relevante informatie terug te vinden.

Aarzel niet en bezorg ons u opmerkingen en suggesties. We willen iedereen de kans bieden om inspiratie te halen uit UW tools en zelf nieuwe Tools te ontwikkelen.

→ Formulier voor uw suggesties, opmerkingen en inschrijving op het Infor-Mêle-netwerk: hier