AIDE & SOINS À DOMICILE BRUXELLES (ASD BRUXELLES)

Adresse: Maria Malibranstraat 53 1050 ELSENE

Téléphone: 02/647.03.66

Site Web: http://bruxelles.aideetsoinsadomicile.be/nl

E-Mail: info.bxl@fasd.be

A propos:

Integrale hulp- en zorgverlening aan huis via 3 vzw’s:

BRUXELLES ASSISTANCE – 3E MILLÉNAIRE:
– coördinatie van hulp- en zorgverlening thuis aan personen die hun zelfredzaamheid verliezen (behoeftenanalyse, gepersonaliseerde ondersteuning, coördinatie van de diensten, samenwerking met de omgeving en de huisarts, opvolging en begeleiding, de contacten met andere diensten faciliteren)
– aanbieden van geconventioneerde dienstverlening: kinesitherapie, podologie/pedicure, oogheelkunde, tandheelkunde, ergotherapie, advies inzake woningaanpassing, thuislevering van maaltijden, personenalarmsysteem, ziekenoppas, uitlenen van medisch-sanitaire hulpmiddelen, klusjes, niet-dringend medisch vervoer

WIT-GELE KRUIS VAN BRUSSEL:
– thuisverpleging volgens Riziv-nomenclatuur
– gezondheidspreventie en -promotie
– psychosociale ondersteuning van de zieke, begeleiding, samenwerking met de omgeving (familie, arts), contactname bij ziekenhuisopname
– multidisciplinair team, samenwerking met het ziekenhuis

AIDE FAMILIALE RÉGION BRUXELLOISE
– gezins- en bejaardenhulp: hulp bij de dagelijkse taken en de huishoudelijke taken (was, afwas, onderhoud, bereiden van maaltijden, boodschappen, niet-medisch toilet, administratieve hulp)
– hulp bij het onderhoud: onderhoud van de woning, strijken, wassen door poetshulp of schoonmaakhulp
– LES LIBELLULES: thuisoppas zieke kinderen van 3 maanden tot 12 jaar (met doktersvoorschrift)

Permanence:

24 uur per dag