Bent u bevallen tijdens de pandemie? Dit onderzoek is voor jou!

Het IMAgiNE EURO-project is een internationaal onderzoek naar de kwaliteit van de verloskundige, moederlijke en neonatale zorg tijdens de Covid-19-pandemie. Een door de WHO gesteund en door het Burlo Garofolo-ziekenhuis in Italië geïnitieerd onderzoek naar de bruikbaarheid voor het publiek, dat een groep van onderzoekers op het gebied van de gezondheid van moeder en kind en gezondheidsvoorvechters uit 10 Europese landen coördineert.

accouchement
www.incip.it

De enquête, die gericht is op vrouwen die op of na 1 maart 2020 in het ziekenhuis zijn bevallen, richt zich op de paraatheid, kwaliteit en veerkracht van de gezondheidszorg voor moeders en pasgeborenen in landen in de Europese regio van de WHO tijdens verschillende fasen van de Covid-19-pandemie.

Het invullen van de enquête – gebaseerd op de WHO-normen voor het verbeteren van de kwaliteit van de zorg voor moeders en pasgeborenen in gezondheidsinstellingen – neemt niet meer dan 15 minuten in beslag.

De vragenlijsten zijn momenteel beschikbaar in 16 talen om een maximale deelname mogelijk te maken van vrouwen die tijdens de pandemie zijn bevallen.

Vul de Imagine Euro-enquête (in het Engels)

(Professionals maken zich ook zorgen.)