Derde editie van Pediatrie Cup in Gent

Jong VVK stelt voor de derde editie van de roemrijke : een kennis- én vaardighedenquiz met 50 tinten pediatrie. Wie kroont zich tot kinderartsenkampioen?

Voor wie? Kinderartsen (assistenten en stafleden) die zich per universiteit of ziekenhuis willen groeperen in teams van maximum 4 personen. Meerdere teams per ziekenhuis zeker mogelijk (en vergroot de kansen op winst van de wisselbeker!)

Wanneer ?

Zaterdag 27/11/2021
Start: 17u-18u, in aansluiting op de VVK Najaarsvergadering

New Zebra Gent

Kost?

Helemaal gratis (!) voor iedereen die ingeschreven is voor de VVK Najaarsvergadering.

Prijs

– Eervolle wisselbeker als sterkste team kinderartsen van België
Verwenpakket geschonken door Nestlé voor het podium

Inschrijving

Inschrijven doe je door (ten laatste 20/11) een mailtje te sturen naar jongvvk@gmail.com met vermelding van je teamnaam + ziekenhuis of universiteit + namen van maximaal 4 teamleden

Bevestig je aanwezigheid ook op de evenementenpagina en blijf op de hoogte van alle Jong VVK nieuwtjes via de Facebookpagina.