Hospichild komt begin augustus terug om het nieuwe werkjaar voor te bereiden

Het Hospichild-team knijpt er enkele weken tussenuit. Maar geen nood, vanaf begin augustus zijn we er terug met opgeladen batterijen om voor u de nieuwigheden van het komende werkjaar voor te bereiden.

vakantie hospichild
Foto : Sofia Douieb

Wat mag u vanaf september verwachten? Steeds meer actua en focus-artikels, de eerste webinars en andere video’s, de datafiches van de Belgische ziekenfondsen met hun pediatrisch aanbod… En vanzelfsprekend blijven we in de eerste plaats klaarstaan om de vragen te beantwoorden van ouders en professionals, die geconfronteerd worden met de ziekte, beperking en/of ziekenhuisopname van een kind van 0 tot 16 jaar in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest.

Aarzel niet om ondertussen te surfen naar onze website hospichild.be indien u op zoek bent naar de datafiches van ziekenhuizen met een pediatrisch aanbod, de gegevens van pediatrische verenigingen in de hoofdstad, onze rubrieken ‘In het ziekenhuis’, ‘Thuis’, ‘Sociale Zekerheid’, ‘Ontspanning en vrijetijd’, ‘Onderwijs’… Daar trachten wij alle nodige informatie te bundelen om een ziekenhuisopname voor te bereiden, voor de ziekenhuisopname zelf, de terugkeer naar huis, de juridische en administratieve aspecten, de ontspannings- en vakantiemogelijkheden voor kinderen met een ziekte of beperking, hun onderwijs…

Wilt u alles van heel dichtbij volgen, schrijf u dan in voor onze newsletter Hospinews en volg ons op de social media!

→ Facebook
→ Twitter